Javni poziv za dodjelu potpora za proširenje postojeće djelatnosti


Natječaji   19. svibnja 2021.

Javni poziv za dodjelu potpora za proširenje postojeće djelatnosti

Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je Javni poziv za dodjelu potpora za proširenje postojeće djelatnosti u 2021. godini.

Cilj javnog poziva je unapređenje učinkovitosti proizvodnih procesa i jačanje proizvodnih kapaciteta i postizanja boljih poslovnih rezultata zadruga i drugih malih poduzetnika, obrtnika i poljoprivrednika.

Prihvatljivi podnositelji:

  • braniteljske zadruge koje su bile korisnice mjere Ministarstva namijenjene poticanju osnivanja zadruga odnosno potpore radu zadruga te potpore projektima zadruga hrvatskih branitelja u sklopu programa namijenjenih stručnom osposobljavanju i zapošljavanju koji su se provodili u prethodnom razdoblju, kao i braniteljska zadruga koja nije koristila ovu mjeru potpore u razdoblju od 2018. – 2020. godine,
  • mali poduzetnici, obrtnici i poljoprivrednici koji su bili korisnici Mjere samozapošljavanja iz programa namijenjenih stručnom osposobljavanju i zapošljavanju koji su se provodili u prethodnom razdoblju te koji nisu koristili ovu mjeru potpore u razdoblju od 2018. – 2020. godine.

Podnositelji zahtjeva mogu po ovom pozivu ostvariti novčanu potporu u iznosu do 100.000,00 kn, a dodatni iznos od 20.000,00 kn mogu ostvariti ukoliko se zahtjev podnosi temeljem projekta koji:

  • obuhvaća uvođenje zelenih ili digitalnih tehnologija,
  • se odnosi na aktivnosti finaliziranja proizvoda za plasman kroz braniteljsku prodavaonicu “Lijepo i naše”, odnosno aktivnosti ishodovanja potrebnih odobrenja/certifikata u svrhu pripreme proizvoda za plasman kroz braniteljsku prodavaonicu “Lijepo i naše”.

Prihvatljivi troškovi su:

  • troškovi nabavke ili nadogradnje strojeva, postrojenja, opreme i alata,
  • troškovi istraživanja i razvoja novog proizvoda te uvođenje inovacija u proizvodnju,
  • troškovi uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete,
  • troškovi ispitivanja/analize ispravnosti proizvoda u svrhu stavljanja na tržište,
  • dizajn i redizajn logotipa, vizualnog identiteta i/ili razvoj branda,
  • troškovi marketinških aktivnosti,
  • troškovi uređenja poslovnog, proizvodnog ili skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 10.000,00 kuna,
  • troškovi opremanja poslovnog, proizvodnog ili skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 20.000,00 kuna,
  • troškovi najma ili zakupa poslovnog, proizvodnog i skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 12.000,00 kuna,
  • troškovi nabavke informatičke opreme, računala, računalne opreme, računalnih programa i sustava, programske opreme i licenci vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta,
  • troškovi nastupa na sajmovima i manifestacijama radi komercijalizacije proizvoda/usluga u iznosu do 20.000,00 kuna,
  • troška nabave radnih/pčelarskih vozila kada je isto neophodno sredstvo za rad prema predmetu poslovanja (djelatnosti) u najvišem iznosu do 30.000,00 kn,
  • troškovi edukacije i stjecanja novih znanja ako su vezani za proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta,
  • troškovi izrade projektne dokumentacije u iznosu do 20.000,00 kuna,
  • troškovi upravljanja i zaštite intelektualnog vlasništva,
  • ostali troškovi isključivo sukladno djelatnosti iz poslovnog plana.

Razdoblje zaprimanja zahtjeva po ovom pozivu traje od 17. svibnja do 15. lipnja 2021. godine.

Izvor: Poveznica