Javni poziv za dodjelu potpora za proširenje postojeće djelatnosti
Natječaji
19. svibnja 2021.
Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je Javni poziv za dodjelu potpora za proširenje postojeće djelatnosti u 2021. godini.
Cilj javnog poziva je unapređenje učinkovitosti proizvodnih procesa i jačanje proizvodnih kapaciteta i postizanja boljih poslovnih rezultata zadruga i drugih malih poduzetnika, obrtnika i poljoprivrednika.
Prihvatljivi podnositelji:
- braniteljske zadruge koje su bile korisnice mjere Ministarstva namijenjene poticanju osnivanja zadruga odnosno potpore radu zadruga te potpore projektima zadruga hrvatskih branitelja u sklopu programa namijenjenih stručnom osposobljavanju i zapošljavanju koji su se provodili u prethodnom razdoblju, kao i braniteljska zadruga koja nije koristila ovu mjeru potpore u razdoblju od 2018. – 2020. godine,
- mali poduzetnici, obrtnici i poljoprivrednici koji su bili korisnici Mjere samozapošljavanja iz programa namijenjenih stručnom osposobljavanju i zapošljavanju koji su se provodili u prethodnom razdoblju te koji nisu koristili ovu mjeru potpore u razdoblju od 2018. – 2020. godine.
Podnositelji zahtjeva mogu po ovom pozivu ostvariti novčanu potporu u iznosu do 100.000,00 kn, a dodatni iznos od 20.000,00 kn mogu ostvariti ukoliko se zahtjev podnosi temeljem projekta koji:
- obuhvaća uvođenje zelenih ili digitalnih tehnologija,
- se odnosi na aktivnosti finaliziranja proizvoda za plasman kroz braniteljsku prodavaonicu “Lijepo i naše”, odnosno aktivnosti ishodovanja potrebnih odobrenja/certifikata u svrhu pripreme proizvoda za plasman kroz braniteljsku prodavaonicu “Lijepo i naše”.
Prihvatljivi troškovi su:
- troškovi nabavke ili nadogradnje strojeva, postrojenja, opreme i alata,
- troškovi istraživanja i razvoja novog proizvoda te uvođenje inovacija u proizvodnju,
- troškovi uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete,
- troškovi ispitivanja/analize ispravnosti proizvoda u svrhu stavljanja na tržište,
- dizajn i redizajn logotipa, vizualnog identiteta i/ili razvoj branda,
- troškovi marketinških aktivnosti,
- troškovi uređenja poslovnog, proizvodnog ili skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 10.000,00 kuna,
- troškovi opremanja poslovnog, proizvodnog ili skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 20.000,00 kuna,
- troškovi najma ili zakupa poslovnog, proizvodnog i skladišnog prostora vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta u iznosu do 12.000,00 kuna,
- troškovi nabavke informatičke opreme, računala, računalne opreme, računalnih programa i sustava, programske opreme i licenci vezano uz proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta,
- troškovi nastupa na sajmovima i manifestacijama radi komercijalizacije proizvoda/usluga u iznosu do 20.000,00 kuna,
- troška nabave radnih/pčelarskih vozila kada je isto neophodno sredstvo za rad prema predmetu poslovanja (djelatnosti) u najvišem iznosu do 30.000,00 kn,
- troškovi edukacije i stjecanja novih znanja ako su vezani za proširenje djelatnosti ili razvoj novog projekta,
- troškovi izrade projektne dokumentacije u iznosu do 20.000,00 kuna,
- troškovi upravljanja i zaštite intelektualnog vlasništva,
- ostali troškovi isključivo sukladno djelatnosti iz poslovnog plana.
Razdoblje zaprimanja zahtjeva po ovom pozivu traje od 17. svibnja do 15. lipnja 2021. godine.
Izvor: Poveznica